Piagam Pelanggan BPP | BAHAGIAN PERUMAHAN DAN PENEMPATAN
» MUAT TURUN DOKUMEN » Piagam Pelanggan BPP

Piagam Pelanggan BPP

  1. Memberi maklum balas permohonan penginapan di Kompleks perumahan Universiti dalam tempoh selewat-lewatnya tiga (3) hari.
  2. Mengemaskini maklumat pelajar luar kampus sekurang-kurangnya 30 peratus sesi kemasukan pelajar daripada keseluruhan bilangan pelajar luar kampus.
  3. Memastikan sekurang-kurangnya tiga puluh (30%) peratus pelajar Tahun Dua dan Tahun Tiga mendapat penginapan di kolej kediaman.
  4. Melaksanakan lapan (8) program kesukarelawanan dan empat (4) program aktiviti masyarakat setempat Pelajar Luar Kampus sepanjang tahun.

Kemaskini:: 14/06/2023 [fadhlil]

PERKONGSIAN MEDIA

SXETRA4~